loading...
نوجوان
mohammad بازدید : 84 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)
  دانلود بازی فوق العاده زیبای Transformers: War for Cybertron

نسخه جدید بازی Transformers: War for Cybertron نام خواهد گرفت و ظاهرا از امتیازات کم نسخه های قبلی دور خواهد بود…سازنده بازی High Moon Studios میگوید که با یک ترانسفورمرز متحول و جدید روبرو هستیم. به گفته سازنده بازی بازهم ترانسفورمرز سوم شخص خواهد بود و از موتور Unreal Engine بهره خواهد برد.و از همه مهمتر اینکه سازنده بازی کمپانی بسیار مشهور Epic خواهد بود…سازندگان بازی مشهور GEOW که توانست در مدت بسیار کوتاهی طرفداران بسیاری جمع کند.به گفته ناشر کاورگیری(پناه گیری)در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد…همچنین گیم پلی با یک سیستم جدید و سرعتی بیشتر با امکاناتی بسیار متحول خواهد شد.
طراحی کارکترها دقیقا از روی کمیکهای دهه ۸۰ صورت نگرفته و کمی تغییر کرده است و تغریبا چیزی بین عنوان اصلی و فیلم Michael Bay است.کارکترهای مهم بازی با همان شکل قدیمی و معروف خود به بازی بازگشته اند مانند مگاترون و آپتیموس پرایم…به هر حال طراحی شخصیتها چیزی از قبل آماده شده و با اندکی تحول است.
داستان هیچ ربطی به نسخه های قبل.کمیک ها و یا فیلمهای ترانسفورمرز نخواهد داشت…داستان کاملا بیگانه و جدید خواهد بود.داستان به قبل از زمانی باز میگردد که روباتها تصمیم به ترک سایبرتون و پیوستن به زمین گرفته اند.با توجه به داستان پردازی قوی و جدایی از داستان همیشگی احتمال این میرود که بازی با ورود به یک دنیای جدید وارد خط موفقیت جدید شود!
مثل همیشه سینگل پلیر بازی دارای ۲ مسیر متفاوت و ۲ کلاس جنگی متفاوت خواهد بود…دسپشنز و آتوبات ها!هر کدام از این ۲ گروه استوری لاین و خط داستانی مربوط به خود را داشته و متمایز میباشند و یکی از عوامل جذابیت این سری بازی نیز همین امر بوده است.همچنین سازندگان قول مد co-op و مدهای جدید دیگر را داده اند که تا زمان انتشار نمیتوان درباره آنها هیچ گونه قضاوتی کرد.
 

  |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 transformers cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Transformers: War for Cybertron

 

 transformers 5 دانلود بازي فوق العاده زيباي Transformers: War for Cybertron

اطلاعاتی در مورد بازی Transformers: War for Cybertron :
شرکت سازنده بازی : کمپانی High Moon Studios
شرکت ناشر بازی : کمپانی Activision
تاریخ انتشار رسمی بازی :۲۲ ژوئن ۲۰۱۰
ژانر بازی : اکشن ، ماجراجویی ، رمز آلود
سطح دشواری بازی : متوسط
مدت زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود یک ساعت

mohammad بازدید : 65 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)
 دانلود بازی بسیار زیبای Wolfschanze II : City Interactive

Wolfschanze II : City Interactive می توان گفت هم جزو بازی های اکشن هست و هم جزو بازی های فکری که مربوط می شود به حوادثی که در دوران جنگ جهانی دوم رخ داده است. شما باید در نقش یکی از افسران توانمند ارتش سرخ در طی مراحل به اطلاعات سری هر مرحله دست پیدا کرده و پرده از تحرکات دشمن بردارید. در طی بازی با استفاده از انواع سلاح باید نیروهای دشمن را نیز از میان بردارید. شما برای زنده ماندن عملیات سخت و پیچیده ای را باید پشت سر بگذارید. در این بازی دشمن اسناد فوق محرمانه خود را با پیچیده ترین روش های رمز نگاری محافظت می کند که این شما هستید که باید با دقت و درایت خود از این اسناد رمزگشایی کنید. و اما هدف اصلی شما و در واقع برای طی کردن مراحل باید دستگاه های رمز نگاری دشمن را با استفاده از کتابی که کدهای مخفی در آن درج شده است پیدا کنید و با رمزگشایی اسناد به مرحله خاتمه دهید.

 

 Woflschanze cover دانلود بازي بسيار زيباي Wolfschanze II : City Interactive

 

Woflschanze 2 دانلود بازي بسيار زيباي Wolfschanze II : City Interactive

 

 ویژگی های منحصربفرد بازی Wolfschanze II City Interactive :

ـ گرافیک فوق العاده بازی
ـ پرداختن به جزییات با نهایت زیبایی
ـ جریان مراحل غیر تکراری
ـ موسیقی و صدای تاثیر گذار بازی
ـ و …

 

 

mohammad بازدید : 377 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی بسیار زیبای Counter Strike: Source v45 Non-Steam


Counter-Strike: Source ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 |روش تبدیل زبان بازی به انگلیسی افزوده شد|

 

 counter cover دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam

 

توضیحاتی در مورد بازی Counter Strike: Source v45 Non-Steam :

شرکت سازنده: Valve Corporation

نسخه بازی: ۱٫۰٫۰٫۴۵

قابلیت چند نفره ( مالتی پلیر) : بله

ژانر: اکشن

mohammad بازدید : 168 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Street Fighter X Tekken نسخه کم حجم برای PC


امروز دانلود بازی Street Fighter X Tekken نسخه کم حجم و فضرده شده برای PC را آماده کرده ایم که در آن می توانید شخصیت های بازی های محبوب و شناخته شده ی همچون تیکن و مبارزات خیابانی را در یک بازی و در کنار هم تجربه کنید . بازی Street Fighter X Tekken شخصیت های محبوب و شناخته شده ی کمپانی Capcom مانند Mishima و Nina William را برای مبارزه به بازی Street Fighter آورده و باید دید کاراکتر های کدام بازی قدرتمند تر هستند .

شگفتی ها با این جا ختم نمی شود ! دیگر از گرافیک معمولی بازی های مبارزه ای خبری نیست و گرافیک بازی با جزئیات فوق العاده آن در اختیار شماست . بازی Street Fighter X Tekken را می توان یکی از بهترین بازی های سبک مبارزه ای دانست که در سال های اخبر مانند آن را کمتر دیده ایم . از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود که به بازی های مبارزه ای علاقه دارید پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه ی بازی  Street Fighter X Tekken فشرده شده و کم حجم شده را از دست ندهید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    برای محکوم کردن قطع آب یزدی ها توسط اصفهانی های لطفا گزینه یک را انتخاب کنید....
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 231
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 2,285
  • بازدید کلی : 37,307
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ